ISC Groningen was dé plek voor SpeedSoccer, Padel en Padbol, maar helaas zijn de faciliteiten aan de Ulgersmaweg nu permanent gesloten. Het was een sportieve hotspot waar je met vrienden lekker bezig kon zijn, of je nu van snelle potjes voetbal hield, de racket oppakte voor een potje padel, of iets nieuws wilde proberen met padbol. De sfeer was er altijd gezellig, en het was dé plek om actief te zijn en lol te hebben. Jammer genoeg betekent de sluiting dat je hier niet meer terecht kunt, maar wie weet komen er in de toekomst nieuwe initiatieven. Voor nu is het even afscheid nemen van deze sportieve locatie in Groningen.